Bloc de la Federació Internacional de Futbol 5x5

Bloc oficial de la Federació Internacional de Futbol 5x5

dilluns, 7 de març del 2011

Maradona: "Sin duda alguna la MOATROS LEAGUE és la mejor liga del mundo"

Així de clar ho deixava el millor jugador de la història del fútbol, el passat dissabte a una roda de premsa en la ciutat de Ginebra (Confederació Helvética). Quan el jugador era preguntat per quina era la millor lliga del món, ell va contestar sense complexes: "Sin duda alguna, la MOATROS LEAGUE es la mejor liga del mundo". I afegia: "Es normal que todos los jugadores quieran jugar allá porque hoy por hoy la liga no tiene rival. Solo hay una liga que se le asemeja, la PCL, pero todavia no ha adquirido las dimensiones de la millor lliga del món. Quizás en un futuro, quien sabe".

Més tard Maradona era preguntat sobre qui considerava que era millor jugador si Messi o de la Guàrdia, al que el mateix contestava: "Messi ha sido el mejor estos dos ultimos años, pero desde que se creó la MOATROS LEAGUE pienso que esta perdiendo el tiempo en Barcelona (No como yo que me iba de farra con Julio Alberto). En cambio en la MOATROS LEAGUE encontramos, no solo a de la Guàrdia, si no que la competición cuenta con un gran elenco de estrellas que nada tienen que envidiar a Messi o al matao de Benzemà".

Per finalitzar els companys de la premsa, li van preguntar que hi havia de cert en la oferta que li havien fet per tal de ser el nou seleccionador dels Paisos Andorrans, al que Maradona contestava: "Todo está en el aire, el tiempo lo dirà pibes".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada